Home Top Ad

Responsive Ads Here

cipt. korem sihombing Mardalan au marsada sada   (Aku  berjalan sendirian)  Laos di langlang i do au tarlungun lungun   (Dan di ilala...

MARDALAN AU dan ( arti nya )

cipt. korem sihombing

Mardalan au marsada sada
 (Aku  berjalan sendirian) 

Laos di langlang i do au tarlungun lungun
 (Dan di ilalang itu aku merindu)

Manetek iluki da inang da sian mata
 (air mataku menetes dari mata ibu)
Marningot lakka ki dainang laos so marujung
 ( mengingat langkahku   ibu tiada ujung) 

Suman mau partudosan na
 (samalah perumpamaanya)

Tu sanggar sakkabona inang
 (seperti sebatang sanggar ibu)

Na sai madungdung 
(yang selalu mencoba meraih)

Na meol meol i da inang di ullus alogo 
(yang trombang ambing di hembuskan angin)

Songon bulung ni bulu inang
 ( seperti daun bambu ibu)

Na sai madudus
 (yang selalu merayap)

Ulushon Ulushon ulushon au alogo
 (hembuskan hembuskan hembuskan aku angin)

Sahat tu huta ni dainang 
(sampai ke rumah ibu)

Di luat na dao 
(di tempat yang jauh)

Pos ma roha ni dainang tibu do au ro
(percayalah ibu aku akan cepat pulang)

Sian tano parjalangan di luat na dao 
(dari tanah perantauan di tempat yang jauh)

Ue dainang Ue dainang Ue … 

 (ya ibu……)

Alusi ma au inong   

(jawab aku  ibu)

Alusi ma among

( jawab aku ayah)

Alusi ma au inong na jou jou on 
 (jawab aku ya ibu yang selalu memanggilmu)

0 coment�rios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...